Kayıtlar

Aralık, 2025 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

İnsanın kendi gerçeğini kabul etmesi.

Resim
Bugün kendi gerçeğimin belki de bir cüzü sayılabilecek bir durumu anladım, kabul ettim. Zor oldu, biraz yorucuydu. Bu sabah umre arkadaşım, yoldaşım Ganimet ablamı ziyarete gidecektim. 2. Kere gidecek inşallah umreye. İnşallah çok güzel geçer. Zehra da onunla gidecek hatta aynı odada kalacaklarmış. 1 haftadır ne hediye alsam, nasıl yapsam diye düşündüm, süslü püslü sepetler bile geçti aklımdan o derece. Aklımdakilerin çoğunu alamasam da bir şeyler aldım işte. Hafta boyunca yorgun olduğumdan diye düşündüm çok geç kalktım. Annemler de öyle. Kahvaltı falan geçe kaldı. Hediyelerimi paketledim. Kıyafetimi ütüledim derken üstüne tek uyan şalımı aradım yok. Meğerse annem yıkamamış. Neyse başka bir şeyler bakayım dedim. Bulamadım. Kıyafeti değiştirince ayakkabı olmuyor ayakkabıyı değiştirince üstüne kıyafet yok falan. Siyah şalımı ütüledim. O da olmadı Ankara geldi aklıma falan. Sonra kayışlar koptu işte. Bütün hafta eve geç geldim evi otel gibi kullandım resmen iş yok güç yok. Annem gitmemi i...

3 Aylar

Resim
 3 Aylar 1146 yılının Recep ayının ilk günlerinden selamlar. Bu yıl 3 Aylara başka bir hevesle girdim sanki. Kendi kendime planlar yaptım. 2. Günden sukoy versem de gene de duygusu çok güzeldi. 1 Ay sonra Şaban ayının başında da neler yaptığımı görmek için buraya yapmak istediklerimi not almak istiyorum. 💐kuşluk namazı kılmak istiyorum haftada en az 5 kere(gülten ablayla bu durum oldukça kolaylaşıyor çünkü kendisi her zaman kılıyor ve beni de davet ediyor. Hamd olsun. İyi ki var) 💐pazartesi-perşembe sünnet oruçlarını tutmak istiyorum.(Gülten abla 3 aylara niyetlendi. Onun yanımda olması büyük nimet.) 💐5 sayfa kuran- ki zaten hatim grubu var bir kere uyarı yedim ciddiydi. En azından her gün istikrarlı düzenli olarak inşallah telefona kurulu zaten beğendim de uygulamayı. – bu güzel bir miktar bence eksiğim olunca ertesi gün tamamlaya da bilirim. 💐 meal hatmime devam etmek istiyorum. Günde 2 sayfa. İnşallah istikrarla.( belki az görünebilir ama eksiğim olursa da tamamlarım inşalla...