İKİ GÖZÜMÜN ÇİÇEĞİ RAMAZAN
Ramazan’ın bugün 8. gününu tutuyoruz. Zaman nasıl da hızlı geçiyor. Söz de her güne günlük tutacaktım öyle niyet almıştım. Neyse çok geçmiş sayılmaz hatırladıklarımızla devam diyelim. 1.Gün-18/02/2026 Malum ilk teravihe gideceğimiz akşam baya ağlamıştım sonra Teravih ve Huriş kendime getirdi beni. Teravihe Çamlıca Cami’ye çıktık. Kandil geceleri gibi çok kalabalıktı. Merdivenlerden çıkıp çok da yer aramadan balkon tarafında bir yere oturduk. Yanımızda yaşlı bir teyze oturuyordu. Önümüze pazen etekli bir abla ve kızları geldi. İlk gün acemiliği seccade götürmemişim yüzüm kızardı. Seccade götürmek önemli zira sınırları da belirliyor. Pazen etekli abla arkaya doğru çok geliyordu kafam çarpıyordu. (yazar konuyu gene sınırlara getirmiştir). Camii’de Enderun usulü teravih kıldık ama ben bunu 3. 4 lükte falan anladım. Hoca hep Rabbena’lı ayetlerden okudu dua ayetleriydi bazen tanıdık ayetlere rastladım keşke hepsini bilebilseydim dedim içimden. Çıkarken biraz yoğunluk oldu. Ya bu cami bo...