Meseleler-1

 Emineyle geçen hafta anlaşmıştık. 15:00 de görüntülü konuşacaktık. Uzun zamandır görüşmediğimiz için çok heyecanlıydım. Kardeşime randevum var deyip saçımı tarayıp, kendimce krem, rimel sürdüm. İşleri ayarladım. 15:00 de aradım ama ulaşamadım. Öyle bozuldum ki anlatamam. Ben bu görüşmeyi kafamda neden bu kadar büyüttüm diye kendimi sorguladım. Hayat böyle değilmiydi? Kırılmak burda başlıyordu senin koyduğun yere koymuyor o kişi seni ve senin beklentin de duyguna karşılık oluyor genelde. Ve Fatma Bayram bir sohbetinde demişti ki kırılmayı siz seçiyorsunuz. Evet ben seçtim. Yanlış düşünceler geçti aklımdan aniden, zaten ben Emine'ye göre değildim neden benimle görüşsündü ki, kesin unutmuştu sözleştiğimizi ve dışardaydı aradığımı görünce direk sessize alıp hatırladı gibi gibi. Sonra mesaj attı Emine, aramış, ütü yapıyormuş, sessizdeymiş ajandasına da not almış ama farkedememiş. Ben de ona döndüm elektirikler gitti wifi yok diye. Gelince görüşelim dedim. Aslında demek istediğim ben çok kırıldım, bozuldum,duygumu doğru yere sağalttıp ondan sonra görüşssek daha sağlıklı olacak.şimdi de ağlıyorum az bir zaman geçsin şunları daha sağlıklı düşüneyim döneyim.

Notlar kısmına yazmışım bunu da. Devamı da var.

Emineyle konuştuk.
Öyle iyi geldi ki öyle özlemişim ki yani nasıl diyim bu görüşmeyi bekliyormuş o hevesle A101 e gittim, yolda salak salak gülümsedim. 2 saate yakın konuştuk. Açıkladı bana bu sıralar çok dalgınım alarm bile kurdum ama ütüye dalmışım dedi gönlümü aldı valla. Canım Eminem bahtı,kaderi güzelim. 



Yorumlar

  1. Kırılmayı biz mi seçiyormuşuz. Bak bunu hiç düşünmemiştim. Böyle randevulaşmak da ne güzeli kavuşmanın bir başka çeşidi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle randevulaşmak çok güzel bence şehir dışında olan arkadaşlarla da yapılabilir.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

03/11/2025