Günlük-1

 Bugün geçen haftadan hayalini kurduğum dua meclisinin olmaması sebebiyle evdeydim. Ben olacak hayalini kurduğum için cumartesi Merve’yle olan planımı erteledim. -2 günde de dışarıda olmak iyi olmuyor bir gün evde ailemle tam zamanlı vakit geçirmek en ideali.

Cumartesi annemle pazar yaptık. Bugün de hediye gibi geldi,evdeydim. Kuran okudum, meal, kitap namazlarımı da kıldım Hamd olsun. Biraz da Kore dizisi baktım. İpek önermişti taa ne zamanlardan şimdilerde bakmak nasip oldu. Bir de ah şu sosyal medya. 

Ha birde bir hasta vardı genç, kafatasını karnına koydukları. Programın yoğunluğundan alamadık. Hiç olmadık bir yerden başka bir karşı hastasının iptal olduğu bilgisi geldi. Sanki bu hastaya özel yer açılmış gibi. Allah kullarına bırakmıyor kimseyi onu farkettim. Eğer isterse yolları açıyor. Kadın telefonda heyecanlandı, ağladı. Hamd olsun devletimizin imkanı bol, bereketli olsun.


Yorumlar

  1. Kula bıraksa güzel mevlam işimiz iş, çok şükür ki bırakmıyor. Yazıyı okuyan da hergün evdesin sanacak seni oysa onbeşgünden önce ajandanızda yer bulamıyoruz hanımcığım o ne olacak? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşeler sosyaldir :) ya ben de halletmeye çalışıyorum daha programlı olacağım inşallah.

      Sil
  2. Sizi takibe alacaktım ama izleyiciler gatgetiniz yok blogunuz hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim. daha yeniyim baya bay yeniyim bu konularda geri bildiriminiz için çok sağolun hemen araştırıp hallededeğim inşalalh.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

03/11/2025