Yazmaya başlamak.
Bugün @uygunadımdoga isimli ınstagram kullancısının hikayelerinde gördüm. Hanımefendi “yazmaya yeniden başladım” diye hevesli bir müjde paylaşmıştı. Buna bu kadar heveslenmek dedim içimden. Sonra aklıma @aysekıyıklık’ın bir hikayesi geldi hatta paylaşmak için izin bile almıştım. ikra süresi’nden oku ayeti ile birlikte “ O kalemle yazmayı öğretti” ayetinin ne kadar iyileştirici,şifa olduğundan bahsetti. Yazmak insana ne iyi gelir değil mi?
*Dün annemle Kirazlıtepe’ye gittik. Dükkan önünde satılan çuha çiçeklerine güneş batarken ne güzel ışık vurmuş değil mi?
Yazmanın iyileştirici bir tarafı var hep söylerim.
YanıtlaSilkesinlikle öyle ve biz daha şimdi siftah ettik bakalım.
Sil