02/11/2025
Taha Kılınç Süleymaniye’de ki programına gidebilmek için evden çıktım. Durağa geldiğimde maraton yüzünden peşpeşe seferlerin iptal edildiği gördüm. Durakta bekleyen sayısından da acaba otobüs dolu gelir de almaz mı diyerek hemen rotayı yeniden oluşturmaya falan çalıştım. Neyse ki otobüs geldi ve bizi aldı baya kalabalıktı. Üsküdar’a giriş daha Kuzguncuk’a gelmeden trafikte olunca
programa gidemeyeceğimi anladım. Paşalimanı’nda indim. Bel-tur a baktım çok kalabalık. Fethipaşa Korusu’na baktım. Kalabalık+ rampa gözüm yemedi. Dedim Ayşe önce bir namazını kıl hele devamına artık karar verirsin.
Paşalimanı Tekel Sahnesi’nim yanındaki Silahtar Abdullah Ağa Camii’nin restarosyanu bitip açılalı galiba 1 yıl oldu. O kadar kalabalığın içinden sıyrılıp sakin sessiz bu camiye sığınmıştım resmen. Çok iyi geldi o sakinlik güzelce namazımı kıldım. Hatta bir ara kimse yoktu sonradan gelen kadından ürktüm bile🤭. Sahile bakan pencerenin önüne oturup imza almayı planladığım Taha Hoca’nın kitabından okudum biraz, sonra Tuğba’nın hediye ettiği Sezai Karakoç’un İslam Dirilişi’ni okudum. İlk defa kadınlar mahfilinde bir erkek gördüm o gün. Camiden içeri girerken yan avluda gördüğüm dik yaka ceketli iri yarı bir adam görmüştüm birileri etrafı göstererek birşeyler anlatıyordu. O adam tık tık çıktı ve mahfilin sonundaki odaya yürüdü girdi. Ben bakamadım namaz kılan abla hemen selam verdi ve bakakaldı. Aklıma hemen kimin namazı bozuluyordu diye geçti😅 Erkeklerin bozuluyordu.
Sonra çıktım camiden içerisi sakin dışarıdaki bankları doluydu. Karşıdan karşıya geçerken bozuk olan trafik ışıkları diğer taraftan sağlamdı ve yeşil ışık yanıyordu. Ben de bunu bir işaret olarak saydım ve sahile doğru geçtim. İBB nin son senelerde açtığı Paşalimanı Sosyal Tesisleri’ne bir siftah edeyim dedim. Filtre Kahve (80 TL) ve bir su (15 TL) aldım bakiye yetersiz dedi hemen kredi kartını verdim. Sonra onları alıp sahile doğru bulduğum bir boşluğa yöneldim ki 3 kız geldi oturdu. Ben de daha dar bir yere yöneldim ve yanımdaki çiftten de onay alarak oturdum.
Yanımdaki çift muhafazakar bir çifte benziyordu. Erkek olan sevdiğine “nazende sevgilim” i okudu sesi güzeldi. Arada öpüş sesleri de geliyordu. İçimden acaba daha önce hiç çift olmadığım için mi bu şeylerin saçma geldiğini falan düşündüm. Odağım zaten hemen dağılıyor. Kitaba biraz zor adapte oldum.😅
Okumalarım bitince güzel gün batımjma bakarak yolun diğer tarafına geçtim baktım minibüs boş geliyor bindim hemen gelirken zor geldiğim yolu kısa sürede kolaylıkla geldim.
Ben böyle gün geçirken programı Hoca’nın programını canlı yayınlamışlar kaçırmışım sağolsun kaydı da gönderdiler gruba. Hoca’nın eşi de kendisi de çok iyi. Var olsunlar daim olsunlar.

Yorumlar
Yorum Gönder