04/11/2025
04/11/2025
Filistin Sinema Günleri kapsamında son film gösterimine gideyim istedim. 17:00’deydi gösterim ve 1 saat sürecekti. Oradan da İlkokul ve mahalleden arkadaşım Ayşeyle Aziz Mahmut Hüdai Cami’deki Abdullah SERT hocanın sohbetine gideriz diye düşündüm. Hatta Türkan abladan 15dk erken çıkma izni bile istedik çıktık tam 17:00 de gösterime girebileyim diye. Kurumdan çıktık annemi bir arayayım haber vereyim dedim. Annem telefonda çok zil baş ağrısının olduğunun yaklaşık 1,5 senedir falan da bu ağrısının tutmadığını, midesinin de bulandığını söyledi. Zaten 1 saatmiş git oradan gelirsin dedi de. Annemin o halini bilince nasıl film izleyeyim. Ablaya dedim beni Capitolün orada bırak 14F ‘ye bineyim. Bir 15-20 dk 14F bekledim. Ayşe’ye de haber verdim gelemeyeceğimi. Otobüs geldi, trafik, otobüs nasıl dolu. Servisin kıymetini anladım bir kere daha. Bu sırada doktor hanıma yazdım hangi ağrı kesiciyi alsak diye Arveles dedi. Eczaneden borç aldım. Eve gittim. Annem çok şükür kusmamıştı. Baş ağrısı devam ediyordu ama yemeğini falan da hazırlamış canım annem.
-Yapmak istediğim planı programı fazla kimseye duyurmaya gerek yok bence.
-Abdullah Hoca’nın programına Ayşe’yi de götürmeyi çok istemiştim Hoca da umreden gelmişti. Umre görmesi olur demiştim.
-Bir gün önceki filmden çok etkilenmiştim. O yüzden bu filmi de merak ediyordum.
-Yolda önce bir triplendim programlarım iptal olunca sonra içsesim o güzel şeyler söyleyip beni dinginleştiren iç sesim “Ayşe hamd olsun çok daha ciddi bir şey olabilirdi, hem sakin sakin evine gidiyorsun demekki hayırlısı böyle birşeymiş” dedi. İyi ki dedi.
-Allah bu programlara gitmemi engelleyerek beni neyden korudu bilmiyorum ama ben olanda büyük bir hayır olduğunu anladım.

Yorumlar
Yorum Gönder