05/11/2025
05/11/2025
Bugün iş çıkışı İpek ile buluştuk. Kendimi bugün biraz daha tebrik ettim. İlerleme var bence Buluşmaya Tuğçe’nin de katılıp, katılmayacağı belli değildi. 16:30’ gibi ziyaretime geldi. Bayadır görüşememiştik. Özlemişim yaa. Kendimdeki ilerleme olarak şunu görüyorum. Eski Ayşe olsaydı karşı tarafın talebi olmadığı halde, görüşmenin süresini uzatabilmek için uğraşırdı. Kendinden verdikçe verirdi. Ama hamd olsun şimdiki Ayşe. En başından konuşulduğu gibi hareket etti. Yani kendimdeki bu sürekli “rota yeniden oluşturuluyor” modunu rölantiye aldım. Rota oluşturuldu böyle devam. Ama kolay da olmadı. Kendimi buna ikna etmem sürekli plan değiştirme fikri falan. Sonuç olarak plana sadık kaldım. Eve gittim, annemle biraz gün sonu sohbeti yaptım gönlünü aldım, oradan İpek’le Güzeltepe’de buluşup yürüyerek Çengelköy’ e indik, sahil havası alıp sıcak çikolata içtik. Sonra tekrar Güzeltepe’ye doğru yürüyüp 15ÇK’ya bindim.İpek’le bazı konulara çok farklı pencerelerden bakıyoruz onu bir kere daha farkettim. Babası inşallah kolaylıkla sağlıkla evine döner.
baştan

Yorumlar
Yorum Gönder