Ben geldim tekrardan


 Selamun aleyküm,

Sevgili ınstagram hesabımı bamladı. Benim gibi düzgün içerik paylaşan hesabı yani. Her neyse zaten çok uzun zaman geçiriyordum oralarda iyi bile oldu bana. Buralara daha çok düşmek lazım yaptığım bazı gezileri paylaşırım diye, bazı psikolojik bunalımları yazarım diye geldim.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. ay ay teşekkür ederim. Malum hep bir niyetlenme ve yarıda kalış gibiydi. Bu sefer inşallah devamı gelecek.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

03/11/2025