Ben geldim tekrardan
Selamun aleyküm,
Sevgili ınstagram hesabımı bamladı. Benim gibi düzgün içerik paylaşan hesabı yani. Her neyse zaten çok uzun zaman geçiriyordum oralarda iyi bile oldu bana. Buralara daha çok düşmek lazım yaptığım bazı gezileri paylaşırım diye, bazı psikolojik bunalımları yazarım diye geldim.

:) Ay ay eskiden de burdaymışsın ki.
YanıtlaSilay ay teşekkür ederim. Malum hep bir niyetlenme ve yarıda kalış gibiydi. Bu sefer inşallah devamı gelecek.
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil