Az önce Ramazan ile Japon Hamza’nın Ürdün videolarını izledik. Ben daha Ayşe Kıyıklık’ın Ürdün yazılarını yeni okumuşken anlattığı şeyleri canlı canlı görünce bir değişik oldum. Dua ettim o çölde o namazı kılmak istiyorum. Ya nasip


Yorumlar

  1. İnşallah diyelim mi o zaman İran'dan sonra Ürdün belki de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet inşallah diyelim kolaylıkla olsun diyelim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

03/11/2025