Az önce Ramazan ile Japon Hamza’nın Ürdün videolarını izledik. Ben daha Ayşe Kıyıklık’ın Ürdün yazılarını yeni okumuşken anlattığı şeyleri canlı canlı görünce bir değişik oldum. Dua ettim o çölde o namazı kılmak istiyorum. Ya nasip
Bayram Tatili Bugün çok güzel bir film izledim biraz geç başladım. Ama annem kardeşim ben izleyeyim diye neler ettiler iyi ki ailemiz var. Filmin adı boş ağlar idi. Instagramda takılırken içimden bir ses filmin iyi olduğunu söyledi bir bakayım dedim fragmanına baktım İran film ki- ben bayılırım İran filmlerine. Sonra namaz kılmadığım geldi aklıma akşam namazını kıldım annem makineyi boşaltma sözü vermiştim hızlıca onu yaptım annem yapma yapma ben hallederim demişti ama tabii den canlı yayın açtım koydum rafa. Sonra kardeşim sinevizyonu ayarlamış benim için çağırdı filmi azcık gecikmeli de olsa izlemeye başladım. Filmde iki gencin evlilik hazırlığı yaparken nasıl her şeyin tepetaklak olduğunu anlatıyordu. Ara ara ahh Amir ah Amir demeden alamadım kendimi. İran filmleri bir başka. Filmin sonunda damağınızda güzel bir tat kalıyor. Veee yatsımı kıldım bu öyle güzel bir şey ki. İçimden bazen şey diyorum bu mu yani sevinci farz namazı kılmak mı? Millet ne ibadetler ediyor? Ama işte ben ...

İnşallah diyelim mi o zaman İran'dan sonra Ürdün belki de. :)
YanıtlaSilevet evet inşallah diyelim kolaylıkla olsun diyelim.
Sil