Az önce Ramazan ile Japon Hamza’nın Ürdün videolarını izledik. Ben daha Ayşe Kıyıklık’ın Ürdün yazılarını yeni okumuşken anlattığı şeyleri canlı canlı görünce bir değişik oldum. Dua ettim o çölde o namazı kılmak istiyorum. Ya nasip
içimizden süzülerek geçenler bir de delerek geçenler...